aksiyon

Friday, June 7, 2013

Everything Started With A Little Massage...

ben ve üç bayan bi yan arkadaşımın evine gitmişdim yorgun oldugum için bana masaj yapabilecegini söyledi bende ola bilir dedim oda hadi soyun demesin mi bende öyle omuzlarımı elleriryle ovacak san mışdım soyun diyince belden üstünü çıkardım oda elbiselerin hepsini çıkar dedi bende elbiselerin hepsini çıkardım ve sert zeminin üstüne yüz üstü uzandım popoma havluyla kapatmışdım arkadaşım eline masaj yagı döktü ve sırtımı ve bacaklarımı sıvazlı yordu.sırt istü yatmamı söyledi sırt üstü yatıgımda büseferde gögüslerimi ve daha sonra bacaklarıı svazlı yordu benim kuş sulan mışdı ve dimdik havalanmışdı havlunun altında arkadaşım elini havlunun içine spkarak benim kuşu sıvazlamaya başladı bende tahrik olmaya başladım benim rahatlamak istedigimi sordu bende evet edim ve bana 31 çekmeye başladı bikaç dakka sonra boşaltı. o odadan çık mışdıki bende bayoya girdim diyer kız arkadaşı banyo ya girdi beni duş alrken gördü ve bana beni köpükleyip köpükle miyeceni sordu bende hoşuma giderdedim ve yanıma geldi beni bi güzel köpükledikten sonrs bide oda 31 çekdi. oda banyodan ayrıl üçüncü bayan arkadaş girdi ve bni duş alırke oda görünce bidaki geldiginde ben sana masaj yapmak istiyorum dedi .

No comments:

Post a Comment