aksiyon

Friday, June 7, 2013

My Aunt And Cousin In Fuck...

Bir gün bayramda Misafirlikten dönerken yer kalmadığı için teyzem ben mustinin kucağına otururum dedi kendisi 165 boylarıda müthiş kalçalı iri göğüslü ve esmer bi kadındır..neyse önce sağ bacağıma oturdu ve gidiyoduk arabanın sallanmasından dolayı yavaş yavaş sikimin üzerine gelmişti bende acayip zevk almıştım ince eteğinden göt yanaklarının arasına yerleşmşti alet.yvaş yavaş kalkıyodu engellemeye çlışsamda sonra baya kalktı artık oda hissediyordu.. Ananemlerle altlıüstlü oturuyoruz onlardayken ben eve çıktım akşam 11,30 saatleriydi Teyzem 44 yaşında ama bakımlıdır.neyse oda sigara içmek için yukarı çıktı hala ananemlerden gizli içer. neyse açtım kapıyı oturdu yaktı sigarayı ve bugun arabadaki halini sana hiç yakıştıramadım ben senin teyzenim farkındasın dimi dedi bende kusura bakma istemeden oldu teyze dedim. oda biliyorum yaşın 18 ve bundan fazlasına ihtiyacın war ama bana neden istemeden olmuyo dedi bende bilemicem ben daha gencim tazeyim , ama sen artık bu tarz şeylerle tatmin olucak yaşları geçtin dedim. Oda nerden biliyosun dedi bende genelde böle olur dedim oda peki ne beni bu yaştan sonra tatmin eder dedi gözlerinden belliydi anladım çok sikici bakıyordu ev boştu herkez altkattaidi bende artık seni genç ve sekse aç birileri tatmin eder dedim mesela dedi oda bende mesela beni gibi dedim cevap vermeden kazağını çıkardı o harik memeler sütyenden taşıyordu kızı benle yaşıttı…yaklaştı ve öpüşmeye başladık mutfak masasına oturttum veyavaşca soyunduk ona kanıtlamam gereken bişeler wardı ve pantonunu çıkarıp kilotunu indirdikten sonra direk klitorisine yapıştım çok seridim oda inlemeye başlamıştı daha fazla dedi bende ok dedim sular geliyordu ama boşalmamıştı mis gibi am kokusu bana hep çamaşır suyundan farksız gelmiştir bende önce 2 sonr üç parmağımı sokup çok hızlı bi şekilde parmakdım onu titreyerek boşalır boşalmaz hadi çıkar dedi 18 cmlik alet bana yeter dedi ve azında büyüttü ve sok artık ona ihtiyacım war dedi domalttım ve girdim çok genişti amcığı sikiyor ama yeterli zevki alamıyordum bir kez daha onla beraber boşalıp bikez daha mutlu olmasını sağladım sonra anal istiyorum dedim oda beğenemedin heralde tamam dedi ve hiç krem vs kullanmadan dayayıp bir anda kökledim bie çıklık attı bende yavaş yavaş gitgele başladım başta ah yandı diyor sonradan ah uh hadi devam diyordu bende yoruldum ve kucağıma alıp koltuga oturdum dizlerime basarak inip kalkıyodu deliği çok rahat genişledi ve acı yerini zevke bırakmıştı götüne boşaldım sonra indi ve üzerime çıkıp tekrar içine aldı ve içinde büyüttü aleti ben sadece oturuyordum bir kez daha kucağıma boşaldı ama ben artık zevk almıyordum sonra göğüslerini vücut losyonuyla yağlayıp sütyen taktırdım ve arasına girmeye başladım göğüslerindeki gitgelle bir posta daha attım suratına bu kadar yeter dedim saatte 12 yi geçmişti bundan bişey anlamadım genç hani nerde performans dedi ve bende istediğin başka bi zaman parçalamaya hazırım dedim ve duş almadan aşağı indi şimdiki hedef onun kızı!! kuzenim tanyaa

No comments:

Post a Comment